söndag 10 januari 2010

GODmorgon var det eller snarare TIDIG morgon!

GODmorgon!

Vem går upp FRIVILLIGT på en ledig dag vid 6.00? Jag inte borde det vara jag....but here I am....uppe med tuppen kl 6.00, men inte FRIVILLIGT. Nä se ni, tapetseraren kommer här på morgonen och av någon anledning har jag (o)turen att han vill börja på min lägenhet redan på morgonen (han brukar jobba på flera lgh/hus samtidigt)...just my luck!

Så upp kl 6.00 oavsett om jag vill eller inte, in i duschen, diska gårdagens disk som var en hel del grytor (suck) och sen...mina damer och herrar SLÄNGDE jag mat, min indiska risrätt från festen...allt annat i matväg från festen gav jag bort till folk jag känner...så nu är det bara att sluta med ris, potatis och pasta....nu är det bara protein och sallader som gäller med en liten mått kolhydrater.

Kram

1 kommentar:

  1. går du tillbaka till lchf eller kommer du köra mer stuk av Suzans version?

    SvaraRadera

Min Viktnedgång