torsdag 7 januari 2010

LEN och REN som en Babys Rumpa!

GUD VA SKÖNT!

En välbehövlig ansiktsbehandling! Jag fick alla möjliga kurer, rengöring, peeling, klämning, mask och sen frågade min vännina om jag ville VAXA ansiktet. Ehhhh vaaa??? Ja det gör tjejer jämnt hos mig! Gör Ni det? Jag blev såklart nyfiken och feg är jag ju inte...men var ju tvungen att kolla så det inte växer mera nästa gång, vill ju inte se ut som en varulv!

Efter att ha blivit försökrad att jag inte kommer få mer utväxt nästa gång så VAXADE jag faktiskt ansiktet. Fan va snyggt det blev! Kan verkligen rekommendera det och min vännina är hur bra som helst. Ni som är nyfikna kan besöka Sigtunakliniken på Storagatan 29 och prata med Annika, hon är bara en klippa!

Nu ska jag påbörja storstädning inför lördagens festligheter...sen ska jag tvätta också "suck".

Kram

2 kommentarer:

  1. Ansiktsbehandling. Det var länge sen, det skall bli en belöning när jag nått ett delmål.
    Kram och pepp och lycka till med städningen

    SvaraRadera
  2. Jajamen. Vaxa ansiktet låter som en höjdare. Ni tjejer är tamigfan inte kloka.

    SvaraRadera

Min Viktnedgång