onsdag 6 januari 2010

Fan va HETT!

God morgon ;)

Jag kom upp i en avsevärd bättre tid idag, klockan 8.00 jmf med tidigare 11.30....bra framsteg eller hur? Har inget alls att göra med att jag ska iväg på en skönhetsbehandling på morgonen "hehe". Vad jag ska göra? I have no idea! Min tjejkompis som äger salongen har lovat att göra en ansiktsbehandling med de saker som jag BEHÖVER (jag hoppas att hon avsatt flertal timmar till mig då för det lär ju behövas "haha")

Igår vart jag iväg och gymade i 1,5 timmar....och jag LOVAR att jag känner en fruktansvärd träningsvärk idag, AJ!

Cyklade 20 min
Crosstrainer 10 min
Insida/utsida låt
Rygg
Axlar
Biceps/Triceps

Därefter knallade jag in på en välförtjänt bastu. Vet Ni hur längesen det var jag bastade? Flera ÅR sedan! Fy Fan va HETT det var! Jag är ju för guds skull indier och jag borde kunna ta hetta...men jag var en vekling och tvingades duscha av mig flera ggr. Men 30 minuter i bastu blev det i alla fall och jag satt där och drömde om hur fettet "smälte" bort på min äckliga kropp....tänk va det hade varit bra :)

Over and out

1 kommentar:

  1. Hej hej, som svar på din fråga vem du skall rapportera resultatet till så är det mig. Du kan lämna det via en kommentar eller via mail till mig. Jag har sett att du har mailat mig och ska svara på det så snart som möjligt. Hade en välbehövlig datorfri dag igår så jag ligger lite efter. Kram och pepp. Kör hårt. Cornelia

    SvaraRadera

Min Viktnedgång