onsdag 6 januari 2010

Man anpassar sig snabbt...!

Det där med att ha ett jobb, en rutin att vakna tidigt och knalla iväg till "kneget" och komma hem framåt kvällen...jaa då har man en fast rutin i alla fall. När man nu är "ledig" så anpassar mig sig verkligen snabbt, som jag till exempel...vaknade 11.30....halva dagen har ju gått! Frukost avklarad vid 12.00 (där normalt man borde käka lunch). Inte tusan på att hela dygnsrytmen F***as up. Skärpning får det bli! Ska jag sitta och titta på sena filmer/serier så måste jag ändå ta mig upp tidigt.

I alla fall, frukost bestod av en kopp te med lite mjölk och två st lingongrova med varsin skiva salami.

Nu tänkte jag försöka komma ivägt ill gymet TIDIGT så de inte smäller dörren i ansiktet på mig som igår när de stängde tidigt "hehe" (inte bokstavligen stängde den i ansiktet men...jaa ni förstår)

Så hur ser dagen ut för er andra?

Kram

3 kommentarer:

  1. Ja det gäller att aktivera den tidiga naturklockan i sin.....
    Gissa när jag vaknar???
    Och då menar jag varje dag....typ mellan 6-7, knäppt va??

    SvaraRadera
  2. Sitter och väntar på att middagen skall bli klar i ugnen. Tittar på Sofia som klipper colaburkar(!). Väntar på att Sebbe kommer hem från morfar så vi kan sticka till Friskis och träna. Väntar på sambon som är i stallet.
    Väntar, kort sagt.

    SvaraRadera
  3. Ja de säger ju de, de som tipsar om hur man ska få ett jobb snabbt efter man blir arbeteslös..
    Upp i vanlig tid, klä dig som att du har ett arbete att gå till och fixa allt som ska göras (som i vanlig ordning) och sätt dig sedan och sök jobb fram till lunch- INGET ANNAT..
    osv..
    Ja du vet nog redan detta eller så fattar du galoppen.. =)

    Men det är så svårt att applicera på sitt eget liv....

    SvaraRadera

Min Viktnedgång