tisdag 5 januari 2010

Jahopp, där rök 600 spänn!

Har varit hemma nästan hela dagen och donat med mig själv och försökt att med olika wodoo kurer försöka "trolla" bort en vagel. Till sist gav jag upp och bestämde mig för att dra ut i snön och kylan för att handla. Tog bussen vid stationen och inser när jag är framme i butiken att jag glömt plånboken! FAN!
Det var bara att åka tillbaka och hämta den.....väl tillbaka i butiken så smäller man av med 600;- direkt...men vad gör man...det finns ju INGEN MAT hemma. Där rök dom ja :)....lätt att göra sig av med pengar, önskar att det var lika lätt att tjäna dem :)

Nu ska jag dega framför teven lite, imorgon blir det träning (hann inte idag eftersom jag trodde de hade öppet som vanligt men de stängde 3 timmar tidigare - blä)

Frukost: Stekt ägg med en bit bröd och te
Mellanmål: En näven cashewnötter
Lunch: Blev ingen
Mellanmål: Clementin
Middag: Ska äta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång