söndag 10 januari 2010

Ny vecka nalkas - Nya Utmaningar

Kanske är det fler som gör som mig men....

Jag brukar ibland "föreställa" mig hur jag springer som en riktig sprinterska på löparbandet, hur min kropp formar sig som "Jillian" i serien the Biggest Looser (för det är bara att erkänna att jag skulle döda för att få hennes kropp), man får liksom ett "inre" driv som bara skriker HELVETE NU KÖR VI. Men sen så händer det.....man kommer till till gymet...tittar sig omkring och efter 10 minuter på löparbandet tänker man att näää nu räcker det. Vilken MES man är! Jag blir arg på mig själv när jag tänker på det. Visst jag är DUKTIG på gymet för jag går ju ganska ofta...men frågan jag nu ställer mig själv är....ger jag 100%. Svaret på frågan är tyvärr NEJ! Jag KAN mer....jag VILL mer.

Så nu...ny vecka och skärpning för fem hundra elftio gången....för att "rivstarta" med endast fjuttiga 0,5kg det går inte! Jag vet att jag kan mer...jag vet att min kropp går ner mycket i början så det enda som jag bevisat är att jag har slarvat och att dessa 0,5kg som jag minskat är rena "turen". Nu skärper du dig Blackbella....för annars kan du sluta blogga om viktnedgång...för du går ju inte ner något nu.

Arg på mig själv och sparkar mig själv i arslet nu************(inte bokstavligen för det blir ju lite svårt :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång