lördag 1 maj 2010

3:e och sista...

Det ringde på telefonen -jag kände igen numret denna gången. Det var DOM igen. Hej, vi skulle vilja gå vidare med dig på en sista intervju innan avgörandet...går det bra om vår CFO från Danmark ringer dig om en timme och intervjuar dig....ehhhhh nääää.

3:e intervjun avklarade jag igår och det kändes bra. Det står tydligen mellan mig och en annan kandidat, riktigt TOPP jobb med bra lön. Helt plötsligt får jag en knäpp och undrar om jag kommer kunna fixa jobbet? Do I have what it takes? Tänk om jag floppar...och förlorar allt. Tankarna gnagde ända in på morgonkvisten, inte mycket till sömn där inte!

Vad göra om man får jobbet?

1 kommentar:

  1. TAcka ja! och jobba jobba för att visa att de valde rätt, nånting måste du ju ha gjort rätt för att komma så pass långt.. så nog är du värt det!!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång