lördag 1 maj 2010

Vågar man...och hur ser man ut EFTERÅT?

Under flertal år har jag haft acne som jag till slut lyckades få bukt på när jag närmade på plus 20 något. Däremot fick jag ärr efter finnarna som störde mig något enormt. Var hos läkare både här och där men fick svaret - det läker bort! Yeah right! Inte en chans! Med tiden har utvecklingen gått framåt och nu finns ju både det ena och det andra, från att kasta syre i ansiktet på sig (AHA-syra) till olika slags laser. Nu kommer det...jag har tagit stora steget att boka mig in på en FRAXEL behandling i ansiktet på spektrakliniken (www.spektrakliniken.se). Nervös? Skitmycket. Tankarna flyger runt - tänk om något går fel? Tydligen svullnar man upp ganska rejät efter behandling. Något där ute som gjort detta?

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå bra!
    Och grattis till finalintervjun! Spännande.

    SvaraRadera
  2. KLart det kommer gå bra...
    Men du, visst har du ett Yahoo mail??
    Kan du inte gå in hos mig på fejjan och skriva vad ditt mail heter så kan vi tjatta lite, jag är oftast ute på både fajjan och yahoo...

    SvaraRadera

Min Viktnedgång